Poddałam się eksperymentowi

Poddałam się eksperymentowi, w ramach którego przekonam się, czy osoba sceptycznie nastawiona do wędrówek po górach(czytaj Asia Zych), kochająca hałas, miejski zgiełk i splendor przeżyje w zimnej, przez dwadzieścia pięć dni w miesiącu deszczowej mieścinie zewsząd otoczonej górami. Miejscem, w którym eksperyment będzie miał miejsce i potrwa cztery miesiące jest Volda. Według źródeł internetowych- norweskie miasto leżące w regionie Møre og Romsdal. O depresji wynikającej z braku słońca i cywilizacji nic nie napisali. Towarzyszem podróży, który widząc wystające ze śnieżnej zaspy ręce i domyśli się, że mogą należeć do mnie oraz spróbuje mnie wyciągnąć, odezwie się, kiedy na swojej drodze będę mogła spotkać już tylko łosie będzie oczywiście Aśka Wojciechowska ! Postaram się w miarę regularnie, o ile pozwolą na to okoliczności i nie odetną nam internetu informować Was- czytelników o przebiegu tego jakże pasjonującego eksperymentu. Życzcie mi powodzenia !

P.S Zmieniłam ostatnio look, teraz noszę się mniej więcej tak :

naryby

O tym dlaczego tak, a nie inaczej już w następnym poście.

 

 

Skomentuj

